Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
PODOBNE OGŁOSZENIA
2025-11-04
URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
śląskie / Sosnowiec
KONKURS -...
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, Oświetlenie naturalne i sztuczne, Wymuszona pozycja ciała - siedząca, Stanowisko...