sty 03, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Biegłość w języku słoweńskim (min. poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Umiejętność spokojnego i taktycznego radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
Oferujemy:
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
2025-01-09
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Concentrix
śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and...
2025-01-08
Customer service specialist in the automotive industry with Czech
Concentrix
śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and...