Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami,
- Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,
- Prowadzenie procesu reklamacji,
- Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe,
- Redagowanie pism, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego.
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Doświadczenie w pracy biurowej i kontakcie z klientem,
- Znajomość MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
- Prawo jazdy kat. B,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Dobra organizacja pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenia w firmie, która jest 25 lat na rynku,
- Solidne wdrożenie oraz wsparcie,
- Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
- Pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and...