sie 08, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Zajęcia językowe.
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
- Imprezy integracyjne i tematyczne.
- Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
Concentrix
śląskie / Katowice
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and...