mar 27, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów linii lotniczych Ryanair
- Udzielanie wsparcia za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maili
- Dostarczanie informacji ogólnych oraz wsparcie dla pasażerów w trudnościach związanych z podróżowaniem
- Rozwiązywanie problemów z bagażem, rezerwacjami biletów i zmianami w rozkładzie lotów
- Zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie bieżących problemów pasażerów
Wymagania:
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie minimum C1, angielskiego B2
- Gotowość do pracy w biurze w Katowicach
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta
- Znajomość systemu Windows i MS Office
- Dostępność od połowy kwietnia
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia, zapewniamy pełne szkolenie
Oferujemy:
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/h)
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic
- Zdarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta
- Możliwości rozwoju i awansu wewnętrznego, coaching, mentoring
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i...
dzisiaj
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym
Klient portalu Praca.pl
śląskie / Katowice
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na...