paź 21, 2024
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
- Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat.
- Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji.
- Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania oraz rozwiązywanie problemów klientów.
- Współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Zarządzanie reklamacjami oraz dbanie o satysfakcję klientów.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Biegłość w języku polskim (min. C1) oraz angielskim (min. B1+/B2).
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do wielozadaniowości.
- Samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
- Motywacja oraz chęć do nauki.
- Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej oraz w weekendy.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie na pełny lub część etatu.
- Możliwości rozwoju w prestiżowej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami...
2024-10-28
Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy
Concentrix
śląskie / Katowice
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny...