sie 03, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat, zachowując profesjonalizm.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, działań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o ofertach, politykach i usługach firmy.
- Demonstracja ciepła i entuzjazmu podczas interakcji z klientami.
- Wykorzystywanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowane zdolności komunikacyjne, minimum poziom C1 języka fińskiego.
- Dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2.
- Zdolność do zachowania spokoju i rozwiązywania problemów podczas interakcji z klientami.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną oraz umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania.
Oferujemy:
- Pracę zdalną w uznanej firmie motoryzacyjnej.
- Pakiet korzyści, w tym opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
- Płatne szkolenia oraz możliwości ciągłego rozwoju umiejętności.
- Wsparcie lidera zespołu oraz możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to...
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego...