Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku przedstawiciela ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu wyższym średnio zaawansowanym (B2). Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000,72 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
PODOBNE OGŁOSZENIA
dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
śląskie / Katowice
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów...