sty 03, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilnoprawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Concentrix
śląskie / Katowice
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i...
2025-01-08
Customer service specialist in the automotive industry with English
Concentrix
śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and...