kwi 19, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0154
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności, wypełnianie wniosków urzędowych, skanowanie dokumentów i wprowadzanie do programu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Bytom
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
PODOBNE OGŁOSZENIA
Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: niekaralność Uprawnienia: obsługa komputera w...
wystawianie faktur;praca od poniedziałku do piątku w godz. 11:00 - 15:00,okres próbny 3-m-ce z możliwością przedłużenia Wymagania konieczne:...