lip 18, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Firma: Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 10039603, z dnia 2025-07-18
Klient portalu Praca.pl
Magister farmacji
Miejsce pracy: Zabrze
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa Pacjentów zgodnie z najwyższymi standardami
- Wykonywanie usług farmaceutycznych, w tym szczepień i podstawowej diagnostyki
- Dbanie o aktualną wiedzę prawną i dzielenie się nią z zespołem
- Udział w projektach wdrażających nowe rozwiązania farmaceutyczne
- Współpraca z zespołem oraz troska o atmosferę i organizację miejsca pracy
Wymagania
- Wykształcenie wyższe farmaceutyczne i czynne prawo wykonywania zawodu
- Umiejętność pracy z Pacjentem – empatia, szacunek i komunikatywność
- Przestrzeganie zasad etyki zawodowej i obowiązujących przepisów
- Biegła znajomość języka polskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
- Zaangażowanie, inicjatywa oraz umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat z możliwością dopasowania formy zatrudnienia
- Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy w innych placówkach
- Atrakcyjne wynagrodzenie i comiesięczny system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem po 2 latach pracy
- Dobrowolne ubezpieczenie na życie na korzystnych warunkach
- Dofinansowanie karty Multisport w ramach funduszu socjalnego
- Finansowanie kursów i studiów podyplomowych dla farmaceutów
- Udział w projektach rozwojowych, m.in. w zakresie opieki farmaceutycznej i szczepień
- Możliwość awansu na stanowisko kierownicze lub do struktur centrali
- Dostęp do platformy do nauki języków obcych
- Pracę w firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku polskim
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Profesjonalna obsługa pacjentów zgodnie ze standardami apteki Fachowe doradztwo w zakresie farmaceutyków Przestrzeganie regulacji prawnych i...
Sprzedaż i doradztwo farmaceutyczne zgodne z najwyższymi standardami opieki. Profesjonalna realizacja recept oraz skuteczne zarządzanie...