Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlanie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – głównie siedząca.
Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klienta zewnętrznego.
Stanowisko pracy w Wydziale Teleinformatyki usytuowane jest na I piętrze budynku E, w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek E nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Wejście do kompleksu budynków KWP w Katowicach mieszczących się przy ul. Lompy 19 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Więcej na temat dostępności: https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/deklaracja-dostepnosci/34715,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Zapewnia sprawny obieg dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informacji przeznaczonych dla wydziału, w celu sprawnego funkcjonowania Wydziału Teleinformatyki.
- Sporządza spisy akt przekazanych i spisy dla dokumentacji niearchiwalnej kat. „BC” w celu systematycznego archiwizowania dokumentacji wydziału oraz rozliczenia dzienników korespondencyjnych.
- Sporządza pisma oraz wykonuje inne zadania zgodnie z poleceniem Naczelnika Wydziału, w celu wsparcia w bieżącej pracy.
- Obsługuje funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w zakresie kart obiegowych, w celu prawidłowego rozliczenia.
- Prowadzi terminarz spotkań, narad kierownictwa wydziału oraz zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną interesantów, gości, kierownictwa KWP w Katowicach i jednostek Policji, w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału.
- Obsługuje programy komputerowe (np. Obiegówka), sieć intranet, pocztę elektroniczną, w celu uzyskania i dostarczania informacji niezbędnych w toku bieżącej pracy wydziału.
- Kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie, w celu zapewnienia właściwej pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Rzetelność, dokładność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności co najmniej „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie / umiejętność obsługi komputera i systemu faksowo-mailowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
PODOBNE OGŁOSZENIA
Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu...