kwi 24, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.
Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z ugruntowaną pozycją rynkową działająca w branży wykończeniowej w zakresie obiektowych wykładzin podłogowych poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- Odpowiedzialność za wizerunek firmy.
- Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura.
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami.
- Przygotowywanie dokumentów.
- Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie.
- Realizacja zadań administracyjnych.
- Zakup materiałów biurowych.
- Obsługa oprogramowania handlowego Symfonia.
- Organizacja pracy biura.
Wymagania:
- Preferowane doświadczenie w obsłudze Symfonii lub innego oprogramowania księgowego.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wymagane wykształcenie średnie.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, systematyczność, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.
- Biegłość w obsłudze MS Office.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
- Umowa o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia.
- Regularne godziny pracy.
- Narzędzia pracy takie jak telefon i laptop.
- Dodatkowe benefity, w tym opieka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Warunki pracy Wejście do pomieszczeń użytkowanych na parterze przez Punkt Obsługi Klienta Zakładu i zespołu śląskiego w Katowicach, znajduje...
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy...