lip 16, 2025
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 10080415, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
- Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
- Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
- Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
- Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
- Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.
Oferujemy
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
- Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Rozwój umiejętności przez szkolenia.
- Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
PODOBNE OGŁOSZENIA
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and...
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to...